reklama

akoze obycajna babena xixi, cmuk

Tak mam neeeco o sebe napisat? A to akoze o mne? Ale ja som iba obycajna babena, xixi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

takze moj nick je sexica69, nadrzana55, 69dracica.... tri nicky mam preto, lebo v kazdom mam iny vek... v prvom pisem s chalanmi akoze len tak...aby som zabila nudu.... ten druhy, tak to uz akoze ked niekto vidi ten nick tak vidi ze fakt to myslim vazne, takze ak som prave tebe dala uz aj druhy nick, tak uz to nieco znamena, cmuk,xixi.... Ale akoze najviac brutal co ma vie vzdy dostat je to ked si chlapi myslia ze ja som nejaka nymfa....akoze spat kazdy vikend s tromi az styrmi chlapmi je nymfomanstvo? ta to uz de sme? ale no trochu som odbocila.... takze nick ktory mam akoze fakt fest brutal najradsej, tak to je ten treti... tie dve ciselka tam nie su nahodou, cmuk, xixi... tak ked uz to s niekym myslim akoze naozaj vazne, tak vazne ze by som s nim aj vyspala tak fakt uz len odtialto pisem... viete to nie je len tak ze sa s niekym dohodnete ze kde a kedy... ale vy mu musite vidiet aj dovnutra... akoze donho...ale neee, nemyslite si ze ho dam na rontgen... co som ja nejaka sliepka? xixixi,cmuk... to ze naozaj spoznam znamena ze zistim ako to ma rad, s kolkymi babenami to uz akoze no... najlepsie je akoze vtedy uz viem ze co by z toho mohlo byt ked ON povie ze ich bolo tolko ze uz to ani nepocita... tak to je najlepsi muz... sak uplne ako ja... tak v poslednej dobe ich bolo trochu viac, xixi, cmuk...tak napriklad nevytlacenypupak66, pouzity25kondom, 6uplne9nadrzany (moj favorit) a potom este kopa dalsich, xixi, cmuk...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ale ja fakt ze neznasam ludi co si o sebe vela myslia...a uplne nezanasam pretvarku.... minule mi fala568 napisala ze ja dobre nevyzeram....ale sak to je falos az to smrdi... sak ja som nadherna, aspon 55nepopisanypapier44 mi tak povedal... ona je len obycajna sliepka ktora mi len zavidi... som o nej roztrubila ze sa neholi pod pazuchami xixi,cmuk .... a neznasam ohovaranie... akoze minule mi kamaratka, ktorej kamaratka pocula, ze jej frajerovi jeho frajerky sestra hovorila ze ona ma videla v meste s nevytlacenypupak66 a ze my sme vraj krmili holuby otravou na potkany...ale to je kravina... ja uplne zboznujem zvierata... minule som videla ako jedna macka kriva tak som ju odstrelila.... akoze aby som ukoncila jej trapenie... akoze sloboda zvierat sa proti moze strcit ved viete kam, xixi, cmuk... ale ja som iba taka obycajna babena...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

myslia si to aj tito ludia.... moji najlepsi kamosi na svete, cmuukyyyyyyy: 

Tak toto je Paris....moja uplne akoze fest brutal najlepsia kamaratka...pozname sa straaaasne dlho.... zajtra to budu dva tyzdne,xixi,cmuk....ved vies, ze ja ta lubkam najviac na svete.... a ked mi chybas,tak jednoducho otvorim Novy Cas a znovu sme spolu....

Moja zlata Angelinka... pamatas, ako sme si minule boli spolu vo Vietname adoptovat dieta? to je tvoje kolke?stvrte.... ty vole a stale to na tebe nie je vidno... akoze fakt... kedy si stihla tak rychlo schudnut? Toto na tebe najviac obdivujem dokazes schudnut velmi rychlo... Fakt ta naozaj velmi lubkam, cmuky, cmuky.... Si moja najlepsia kamoska... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Taaaaaaaaaaaaak, toto je Marilynko... vies, my mame to tajomstvo... ze ten poklad je ukryty pod tvojim domom, kde bolo pohrebisko indianov, ale neboj sa ja nikomu nepoviem... :-X . Ale inac ta velmi lubkam, ty ma vzdy dokazes podrzat....minule by som skoro spadla, keby si ma nepodrzal.... a mam ta rada, aj ked sa nevolas Marilyn, ze Brian??? Si moj najlepsi kamos....

Robinko moooj. Moj zlatusik zlatulinky, xixi.... Ale ty si velmi neposlusny ty sibal... kolkokrat som ti vravela ze chlpate pazuchy uz nie su v mode... akoze fakt by si sa mohol oholit.... ale vies co ja na tebe obdivujem? ty dokazes zbalit aj pat zien za vecer...akoze faaaaaaakt obdivuhodne...xixi....Si moj najlepsi kamarat

SkryťVypnúť reklamu
reklama

takze toto som ja, ale ak ma chces spoznat tak mi napis na jeden z mojich nickov a dozvies sa viac, xixi... mozno budem online.... 

P.S.: Všetky postavy a súvislosti v tomto príbehu sú vymyslené a nemajú nič spoločné s realitou. Sú iba výplodom autorovej fantázie... 

Michal Červený

Michal Červený

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu