reklama

Služby a lá Slovensko

Upozornenie: Po prečítaní prejavu si o autorovi čitateľ pravdepodobne pomyslí, že je malicherný nafúkaný debil. Čo už.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Dnes ráno som si bol v City Copy pri Bille na Jesenského v Bratislave tlačiť svoju seminárku. Samozrejme som na ňu bol aj patrične hrdý, ale teraz o inom... Idem si ju tlačiť, podám pani či slečne (nevšimol som si, či má obrúčku) USB kľúč so slovami: „Dúfam, že nevadí, že to mám v novom Worde. Pretože minule mi tu u vás rozhádzalo titulnú stranu.“ Teta (áno, toto je lepšie pomenovanie) sa na mňa pozrela s búrkou nevôle a povedala: „Veď si tu ukladajte do starého Wordu alebo do pédéefka, tam sa potom nič nezmení. Nový Word nemá žiadne nové funkcie a my si ho teda nebudeme kupovať!“ povedala tónom, ktorý do konverzácie so zákazníkom jednoznačne nepatrí!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teta si zrejme neuvedomuje silu trhu (áno, silu trhu). Tu nejde o to, aby som sa ja (!) prispôsoboval tomu, že ona má v počítači akýsi mne pokrokovému novátorovi neznámy starý softvér. Mňa zaujíma len to, či si v pohodlí môžem vytlačiť svoje materiály. Nie je môj problém, že v danej predajni sa nedokážu prispôsobiť potrebám svojich zákazníkov. Kto to kedy videl takýto prístup k zákazníkom? Na Slovensku asi každý.

Takýmto spôsobom milé kopírovacie centrum prišlo o jedného celkom verného zákazníka. Našťastie, ak si chcem niečo vytlačiť, tak nemusím chodiť ďaleko, o pár sto metrov ďalej sa nachádza predajňa, kde majú nový Word, rýchlejšie počítače s komfortnými klávesnicami a myškami (ja viem, malichernosť, ale poteší).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto je len jeden a celkom slabý príklad toho, ako to u nás na Slovensku chodí. Zvláštne, že som sa nad takou kravinou zamyslel práve po mojom predošlom blogu.

Michal Červený

Michal Červený

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu